dimanche 31 juillet 2016

ASK

Bugunku konum ASK...
Tabi şimdi aşki dediysem sizin aklinizda iki insanin aşki geldi...
Ama ben şimdilik bundan bahsetmicem... ben allahin aşki bahsediyorum..
Allaha aşki bir turlu başka.. ona dua ediyorsun ve ona ibadet ediyorsun...
Ne yaşarsan yaşa allah'a hic birakmiyorsun... çunku o yuçedir!
Kimse eğilme.. kullara yanina elif gibi dik dur ...ama allah'a yanina vav gibi eğil.. sadece ona eğil çunku o hep seni duyar..
Kalbinde ne varsa bilir..çunku o hersey bilir.. hem bizi korur ve hem bizi derde koyur... ama bu bir sinav!! Bizde ona hic vazgeçmeçeğiz çunku allahtan başka kimseye guvenimiz yoktur..
Bizim peygamberler çok imtihan yaşadilar ama hiç allaha birakmadilar oyle bir aşktir ki... elhamdullah muslumaniz.. iyki muslumaniz...hep derim allahim bir tek sen beni ağlatirsin ve sen beni guldurursun... kular beni ağlatirsa allah içimdeki açiyi görur ve beni guldurur...
Biz kullarda napiyoruz biliyormusunuz??
Niye allaha dua etmiyorsunuz?namaz kilmiyormusunuz?oruç tutmuyorsunuz?kuran okumuyorsunuz?neden?
Ancak dedikodu!!! Iftiralar ...zalimler ... yazsan bitmez ... ben burda herkese diyorum uyanin.. bakin biz yarin öburgun elbette gidiçeğiz bu dunyada ne geçecek ellimizden soyleyin?? Hiç.. o zaman hala geç olmadiysa allaha dua edin... o merhametlenin en merhametlisidir...
Işte bunlar allaha hem âşik ve saygi ve sevgi'dir... eğer bir kişi allaha cok seviyorsa bilin onun kalbi temiz çunku o kişi sabah akşam ibadet eder....
Bakin biz kular hangisi iyi ve hangisi kotu insan bilemeyiz çunku bunlar sadece allah bilir...  o zaman kim allaha aşik onada bilemeyiz bazilar allahtan korkar neden korkar çunku cehenneme ateşinden eğer korkuyorsan o zaman kotuluk yapma iyiliği seç...
Aşk çok garip bir histir bunlar sadece yaşadiyi insanlar bilir...
Dediyim gibi ne yaşarsak yaşiyalim allaha isyan etmeliyim çunku bu bizim imtihanimiz... allah yardimcimiz olsun inshallah...
A AYN Ş ŞIN K KAF =AŞK ALLAH'IN AŞKI

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire