mercredi 27 juillet 2016

Korku

Bugunku konum korku..
Neden korku var? Ben bile bilmiyorum
Bazen hic korku olmasa..
Cunku korku mantikta daha kuvvetlidir..
Bazen o kadar korkuyorum ki.. herseyden,herkesten ve tabiki hayatan sonra kendi kendime cesaret veriyorum..
Ben hep korkuyla yaşadim ama her defasina o korkulardan geçtim..
Cok stressli biriyim hep panik yaparim..
Bir turlu bu panik geçmiyor saçma ama napiyim huyum oyle naparsam yapiyim bir turlu gitmiyor.. neden hep panik yapiyorum diyorum? Bosver git! Rahatla diyorum.. ama ne zaman kendimi cesaret versem tekrar yine baştan dönuyorum..
Herkesin bir korkusu vardir..
Benimkide oyle..
Mesela eskiden ölumden korkardim çunku ben karanliktan korkarim bide kapali yerden ama artik korkmuyorum tabi az olsa var ama artik hic bişey hissetmiyorum.. benim en buyuk korkum ailemdi! kaybetmek korkusu ama napalim kaderim oyle .. ben yalniziyi aliştim bugun arkadaşim veya ailem yanimda yarin herkes başka bir tarafta.. artik kendi hayatim yaşamak istiyorum ama işte o korku bir gitse bir turlu gitmiyor..
Riski almam gerek ama sonunu nasil bilemiyorum ondan korkuyorum..
Bir yandan korku guzel  bir yandan korku kotu bir huy.. guzel tarafi aileni duşunuyorsun.. kotu tarafi korkuyla buyursen o zaman hic hayatini yaşiyamiyorsun.. ama eğer bir kişi hiç korkusu yoksa işte o kişi daha korkutuçu biri.. ben bazen korkulari geçtim ama bazilari geçmedim allah bana yardim etsin.. bir tek o beni yardim eder..
Inshallah allah butun muslumana yardim eder ve kullar hep allaha dua eder..
Sadece allah bizi duyar ve sadece allah bize yardim eder o bizi hic birakmaz bizde onu birakmayalim..  Ne yaşarsa yaşalim allah hep bizimle..

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire