lundi 25 juillet 2016

Kadin imtihani

Konu kadinlar...
Eskiden kadinlar ne cok cekerdi..
Mesela kimdenmi diyorsunuz?? ben anlatiyim..
Anneleriden babalarindan abilerinden butun aileden en zor kocalarindan..
Kadin olmak cok zor aslinda allah kadinlar yaratti erkekler yaninda olsun yardimina destigine yoldasina ama erkeklerde kadinlara yardim etmek zorunda cunku benim dusuncem kadin erkek eşitir kadin kocasina bir el uzatsa erkekte o eli tutar ikisi yoldaş olmak gerek ama bazi dunyadan erkekler kadinlari eziyor kendileri ustun zannetiyorlar ne demis bizim kullarimiz yeni doğan cocuk erkekse onun sesi kullara gider o kadar sevinirler ama kizsa o ses allahin kulağina gider... bu dunyadan kadinlar cok cekiyor ama uzulmeyin allah hersey goruyor cunku allah kizlarin dualari hep kabul eder cunku kizlar masum iffetli ahlakli erkekler bisey demiyorum bugunku konum kadin..
Bir kiz disari ciksa bir ton iftara atiyolar ama napti kiz?sadece disari cikti..
Annesi yoksa  o kiz daha dikkatli olmak zorunda yoksa iftara aliyor..
Eger bir kiz birini severse ailesi istemiyorsa mecburen baska biriyle evleniyor ama daha cekiyor.. kadini sozu niye gecmiyor ben bunu anlamiyorum??
Kizlar erkeklere arkadas olamaz ama neden ?cunku kiz ..
dedigim kadinlari kaderi hep oyle ama size soyluyorum asla kadin olmaktan utanmayin ve pes etmeyin
Kadinlar kole degil hersey yapabilirler asla sen yapamasin demeyin cunku sonra onlar tehlikeli oluyolar cunku kadinlar hem yemek yapiyolar hem cocuk hem kariyer ama yine en uzulen onlar eger hep diyorsan neden hep cekiyorum neden kadinim keske erkek olsam diyorsan  ben sana bir cevap veremem cunku onu allah yarrati sizi.. diyecem su asla pes etmeyin kadin olmaya gurur olun ve hakli oldugunu herkese inandir ne yasarsan yasa hayata gulumse:)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire