vendredi 29 juillet 2016

Kirilan kalp

Ben bugun duşundum ki neden insanlar bazen kalp kiriyolar..
Hayat cok garip... bazen duşunmeden birini kalbini kiriyorsun bazende bilerek kiriyorsun..
Ama kalp kirarsaniz sanki kâbê'yi kiriyorsun gibi... bir kalp kirilirsa bir turlu eskisi gibi olmuyor ,mesela bir cam bardaği duşunun onu kirarsaniz ne kadar yapiştirsaniz o artik eskisi gibi olmuyor işte kalpta boyle..
Coğu insan kalbimi kirdilar ve uzduler..
Coğu insan sandilar safsin çunku onlar bizim kalbimizi kiriyolar bizde onlarla yine konuşuyoruz asil saf onlar..
Evet kiriyolar ama sonra bir daha beraber konuşuyolar ama eskisi gibi değiler ve neden konuşuyolar biliyormusunuz?
O benim kalbimi kirdi diyolar ama ben onun gibi değilim ..
Bakin birini sizin kalbinizi eğer kirdiysa siz asla o kişiyi kalbini kirmayin çunku kotu olan siz oluyorsunuz ama asla unutmayin ve iyi bir ders aldinizi bilin..
Eger biri sizi kaç kere kalbini kirdiysa sizde onu affetinizse o sizin safliğiniz değil aksine siz ne olursa olsun iyiliğe terçi ediyorsunuz..
Benim tavsiyem kalp kirmayin çunku bazen tessadufen olsa karşilaşiyorsunuz ve hep o ani hatiliyorsunuz o zaman bu hayatan dikkat edin ve iyi bir ders alin çunku bu dunya sadece bir sinav bizim gerçek hayatimiz öbur tarafta.. herkes hata yapar bende yapiyorum napalim hatasiz kul olmaz....

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire