mercredi 27 juillet 2016

Cocukluk zamanim...

Kucukluğumu cok ozledim... o saflik o cocukluk halimizi ozledim..
Zaman ne cabuk geciyor..
Bu sene ramazan bayraminda bir suru cocuklar bayramda kosuyordu egleniyordu .. benim cocukluğumu hatirladim... bayrami cok seviyordum  yine seviyorum ama cocukluk baska.
Mesela bayramda en sevdigim butun arkadaslimla gider seker topluyorduk .
Cocukluk başka sonra duşunuyorsun ben ne kadar çabuk buyudum? Doğru ben bile bu ara bunu duşunuyorum..
Sonra ne zaman aglasam sonra bana bişey  veriyolar neye agladiğini unutuyorsun.. hemen oynuyorsun ve koşuyorsun..
Ah simdi dusunurken ben ne çok sey yaptim çocukluğumdan.. ama simdi buyudum. Ki o suç bende,ben hep buyumek istedim buyursem hersey yaparim ozgur olurum ama meğer tam tersiymiş asil ozgurluk cocukken oluyor.
Evet doğru cocuksun sana kiziyorlar sonra diyolar cocuksun beni dinle şunu yap bunu yap ama sen yine hemen unutuyorsun.. oynamaya gidiyorsun
Bir söz buldum internete.. bir cocuk aglarsa aslinda o iyidir aci cekmez bugun aglar bir dakika sonra unutur oynar ama bir olgun kişi gulerse onun icinde firtinalar var oda cok dert cekmiş yuzu gostermek istemiyor sadece guluyor insalar yuzu hep farkli bazilari guler bazilari aglar ama onlar içleri bilmiyoruz bunu sadece allah bilir.. kimseye demeyin bu kişi niye soğuk belki o kişi sizi tanimiyor ondan konuşmuyor oyle soğuk davraniyor. Herkesin karakteri değişik.. ama tabi konumuz cocukluk zamanimiz.. cok guzel anlar yasadim aslinda kotu zamanda vardi ama iyiliği duşunuyorum...
Cocuken bisey yapmiyorsun buyukdukce daha  zorluk cekiyorsun ,hersey seni omuzuna ustunde .. herkes sende biseyler bekliyor.. ne zaman bu dunyadan sikişsam cocukluğumu ozluyorum azda olsa iyidi..
Ama artik kabullenmek gerek cocukluk zamanim gitti artik buyudum butun sorumluklardan katlanmam gerek ve gençliğim yaşamak istiyorum sonra zaman o kadar çabuk geçiyor ki.. bir gormuşum yaşladim bile. Hayatinizi yaşayin çunku hayat devam ediyor...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire