vendredi 29 juillet 2016

Yoruldum bu hayatan...

Bazen o kadar yoruluyorum ki bu hayatan napsam ne etsem bilmiyorum...
Içimi açsam rahat olmuyorum veya içimi açmasam yine rahat olmuyorum..
Bazen mutluyum bazen uzgunum bazen sinirliyim bazende enerjik doluyum ruh halime bağli yada depresyondayim onu bile bilmiyorum...
Ey hayat ... sikildim senden hayat... neden hep guçlu olmak zorundayim? Neden?
Hani bana derler ya sen cok guçlusun?
Guçlu olmayi ben seçmedim ki.. ama guçlu olmak zorundaydim...
Ama ne yalan soyleyim ben artik yoruldum bazen gözumu kapatmak istiyorum sonra bir daha açasim gelmiyor ama meçburen açmalasin hayat devam ediyor ne yaşarsak yaşalim hayat hep devam edicek.. bazende seni dunyanin en derdi yaşamayan biri diyolar bana... çunku dişardan oyle gostermiyorum... ne yapayim? ağlayimi?
Beni çektiğim sadece allah bilir...
Bakin herkesi ne çektiğini size ne??
Ağlasa napicaksiniz ?evet burda olucaksiniz .. ama elinizde bişey gelmiyor... veya gulsede bunu hayati ne kadar guzel dersiniz... herkesini derdi başka ... herkesi hikayesi başka....
Bazilari masala kapilip hayalperest oluyolar sonra birden uyanip gercek dunya goruyolar realist oluyolar...
Benim hikayem çok... o kadar çok'ki kitap bile yazarim.. ama kim hikayemi naparki?? Çunku ben bile artik sikilmişken,bu dunya beni yoruldu..bazende kendi kendime diyorum bu dunyada ne için varim.. sonra çevabi biliyorum allah yaratti beni diyorum...
benim imtihanim boyle sabretmek gerek... yani ne zaman kendime bir soru sorsam zaten cevabi biliyorum...
Galiba bu dunya beni tuketti ...
yaşima göre bana diyolar sen çocuksun yada diyolarda fazla olgunsun beni cevabim ben ne olgunum ne çoçukum yasima gore davraniyorum...
Evet bazen çocuk gibi mutluyum bazen konuşmam olgun olabilir ama ben ayniyim...
Bazen diyolar hayatinda hic şikayet etmiyorsun ?? Niye edeyim ki..?
Buda bir imtihan,bosver git !! kafana yorma sadece kabullen diyorum ...ama hep kendime bu lafi diyorum nolur pes etme ! allah bir kapi kapatir bin kapi açar ama yine elimde değil... dediğim gibi hikayemi anlatmam çunku ben hep gizemli olmak istedim... ne olursa olsun ne yaşarsam yaşayim hep guclu oluyorum ve hayatan bir ders aliyorum.. sizde asla pes etmeyin... mucadelle edin... ve guçlu olun...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire