lundi 25 juillet 2016

Hayat cok garip

Hayat cok garip hep bir sorucu isareti var neden fakirler bazen acgozluk yapiyor neden zengiler kendini cok begenmisler yani hepsi degil ama bazilari neden hep kizlar cekiyor neden erkekler cok rahatlar bu dunyada o kadar neden varki bir turlu bitmiyor anlatsan gunlerce bitmez anlamiyorsun dakika geciyor saatlarca geciyor gunlerce geciyor haftalarca geciyor aylarca ve yillarca geciyor bilmiyorum farkidamisiniz hep ayni sey oluyor gunumuz ayni sabah kalk kahvalti sonra ev isi yoksa gezmeler aksam gel uyu sanki biz robotmussuz yani dunya donuyor ama biz hep ayni seyler yapiyoruz acikcasi ben bazen bu dunyadan sikildim ama herseyden bazen insan yoruluyor benimkide oyle sizin dusuncenizi bilemem ama benimki oyle biri öluyor sonra yeni doğan cocuklar geliyor dunyaya farkettimki seneler cabuk geciyor dugunler cok cenazeler cok yine farkettim ne cabuk buyuduk buyudugunu bile farketmeyen ben , yani nornal okul ev arkadas insan bazen buyudugunu bile farketmiyor sonra iyice dusununce fark ediyoruz. o kadar sey varki icimde soylesem rahat olmuyorum soylemesemde

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire