mercredi 10 août 2016

Yalnizlik

Bugunku konum yalnizlik??
Neden yalnizlik var? Cevap veriyorum ben bile cevabi bilmiyorum...
Bazen diyorum neden hep yalnizim yada kendimi yalniz hissetiyorum...
Bazilari yalniz olmayi sever veya bazilari yalniz olmayi hic sevmez ama mecbur kalir ve bu yalniziği alişir..
Ama bazen sikişirken veya bir çukura duşersen , o çukur en dibiyse.. ki o yer karanliksa o zaman diyeceksin keşke yanimda biri olsaydi,yalniz olmasaydim..
Yalnizlik cok zor.. bazilari yalniz ölür...
Çok açılı... bazilarida yalniz kalir evde tek başina.. bazilar yalniz sokakta kalir.. bazilir yalnizlik kalirsa caresiz olur ve o sirada aklinda ne iş varsa yapar çunku yeterki bir evi olsun ve ailesi olsun.
Bazen bunaliriz yalniz kalmayi isteriz ama  o kişi bunaliyor..
O kişi yalniz olmayi değil bir kaç dakika sesiz olmayi ister...
ne yalan soyleyim bende hep yalniz kalmayi isterdim ama hergun değil bir kaç dakikayla .. ama temeli yalniz kalmayi zor hemde cok zor.. işte napalim kaderimiz oyle...
Iki kişi yalnizlik var...
Ya kendin istersin yalniz kalmayi ama size soyluyorum bu en buyuk hata... asla yalniz kalmayin..gidin ailenize mutlu olun
Ikincise yalniz kalmayi mecbursun ve herkes diyorum yalnizlik zordur ama bu bir imtihan.. yavaş yavaş oğreniyorsun once korkuyorsun ama sonra aĺişiyorsun.. iste napalim kaderimiz oyle ve allah yardimcimiz olsun...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire