lundi 3 octobre 2016

Kararsizlik..

Bazen sizin için hangisi iyi veya hangisi kötü bildinizmi? Ben hiç bilmedim hep kararsizim... doğru'mu yapiyorum veya yanlişmi yapiyorum  bilmiyorum... ben hep ortada kaliyorum ister ailem olsun veya ister arkadaşlarim olsun ... çok zor.. bide herşey yürütebilmek..bazen diyorum hiç kimse beni sevmiyor ama aslinda benden hep biseyler bekliyolar... hiç sordunuzmu sen ne istiyorsun? Hiç sordunuzmu iyimisin?? Neden hep ben adimlar atiyorum.. neden hep ben onlarin kurbani olmak zorundayim.. yeter artik.. bende insanim... ben hayatimi yaşiyacam.. ne istersem onu yapicam kimse benden bişeyler beklemesin.. evet onlarin kalplerini kiricaksiniz... kimsenin kalpelerini kirmasini istemem ama niye benimkini kiriyolar... zorla guzelik olmaz... ben artik değiştim... ister kabul edin ister etmeyin... sizde oyle yapin insanlar kendi mutluluğu için onlara hergun evet demeyin çunku onlar mutlu biz mutsuz.. ne olursa olsun bazen kendinizi duşunun... artik hayatimizi yaşiyalim... çunku aci cekersen sen deyiceksin napalim ben bu yolu kendim seçtim cekmek zorundayim kabul edersin... hiç kendinizi ezdirmeyin artik yeni bir sayfa başliyor benim hayatim benim kaderim.. artik ortada kalmicam ..kimsenin mutluluğunu kendimi mutsuz yapmicam.. yolumu devam edicem ve arkama dönmicem.. hayatimi yaşiyacam sizde yaşayin... ve hep dua edelim bizim guvendiğimiz kişi sadece allah'tir.. allah bizi ve butun muslamana yardim etsin inshallah..

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire