mardi 27 septembre 2016

Kaybetmek....

Canindan sevdiği birini kaybedersen nasil hissedirsiniz? Ne yaparsiniz ? Cevapliyorum: için çok aciyor ağlarsin ama rahatlamiyorsun veya kirip dökersin yine rahat olmuyor..gun geçer ay geçer yil geçer ama içindeki açi hala kalir sanki bir boşluk var.. özlersin hemde çok özlersin... neden şimdi dersin?? Ama bunu şimdiye veya yarin yoktur başka bir gun olsa yine ayni aciyi yaşariz... zor biliyorum kimse seni anlamiyor bu hayatan sikilirsin ama hic bir çaren yoktur ama yaşarsin napalim kaderimiz oyle herşeyden herkesden sikilirsin acaba eskisi gibi olurmuyum? Zamana birakalim ... bizim ilacimiz zaman.. bazen nefes alamiyorsun kalbin sikişiyor ...neden sikişiyor diyorsun ?? Derdini anlatacak birini soylemek istersin ama kimse anlamiyor .. hep şoyle cevap veriyorlar yorma kendini kafana takma hayata bak... birden yeter demek istiyorum çunku bana diyolar neyin anlat sonra anlatiyorum boşver git diyolar...  ançak senin gibi yaşiyanlar anlar... çunku herkesi dertleri başka... bazen bunaliyorsun bu hayatan canin bağirmak istiyor ama yapamiyorsun... bu hayat hep boyle devam edicek.. dertlerin olucak.. sikintilar hic bitmiyecek ama yaşiyacaksin.. mecbursun .. hiç gulmek istemiyorsun çunku içinden gelmiyor ama mecburen gülüyorsun hiç olmamiş gibi davraniyorsun...ne zor demi çunku bu dunya hep boyle devam edicek.. canim dostalarim DUA edin... allah bize yardim etsin bu dunyada bize guç ve sabir versin inşallah.. ve hep şukret edelim .. ne yaşarsa yaşiyalim hep iyi olun kalbiniz iyi olsun temiz kalpi olun .. guçlu olun ve asla kendinizi ezdirmeyin allah hep bizimle.. bunu asla unutmayin burda ne yaşarsak diğeri dunya temeli kalicağiz ve kazanan biz oluruz çunku hep iyiler kazanir allah bize yardimcimiz olsun( amin)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire