mardi 25 octobre 2016

Icimde birsey eksik.. ne garip?

Hayat ne garip... bazen canin sıkılıyor ama nedeni bilmiyorsun veya bilmek istemiyorsun... bu aralar içimde bir boşluk var ... birşey eksik ama nedir? O eskiliği bir bilsem veya belki biliyorum ama itiraf etmek istemiyorum ..bilmiyorum kafam çok karaşik.. o sirada duşundum tek şey yazmak..belki rahatlarim...bu dunyadan kaybolup gidiyorum..ne garip bir dunya demi..çok değiştim hem oldum hemde olmadim..bu durumda karişik..sadece kimseye guvenmiyorum.. sevgi nedir bilmem... ama artik korkumda yok.. bu dunyada herşeyden yaşadim..korktuğum başima geldi.. bende eskiden sevgi vardi . Sevgi dolu ..hayata gülen ne yaşarşa yaşasin hep gülüyordum ama o insan dişi yaşiyor ruhu öldu...şimdi o insan icinde sadece sevgi eksik mutluluk ama en çok o boşluk nedir?? Cunku bazen canim sıkılıyor ..kalbim ağriyor ..bunaliyorum..offff ne zormuş ..bazen içimde avazimğim kadar bağirmak istiyorum ama onu bile yapamiyorum..susuyorum..bazende hersey kirip dökmek istiyorum onu bile yapmiyorum oturuyorum.. bazen duşunmeden bir yere gitmek istiyorum . Telefonu kapali olsun ..hiç birsey duşunemeden uzanip uyumak istiyorum.. ama onu bile yapmiyorum kafam kazan gibi. En sonu bazen ağlamak istiyorum ama hep ağlamiyim diye kendimi tutuyorum...ne zaman ağlarsam içim daha çok aciyor..  yorgunum hemde çok... neden herkese mutlu yapmak zorundayim? Neden? Ben ne zaman icimi açsam canlari sıkılıyor..tamam sıkılın.. ama ben kendim olmak istiyorum.. ben buyum.. benim boyle kabul etsinler ... birsey deyim size kendiniz olun ...doğal olun ve asla insalarin mutluğu kendiniz mutsuz etmeyin asla ama asla değismeyin...insan yazdikça rahatliyor.. ne yalan söyleyim iyki yazdim rahatlandim... dediğim gibi ... ben artik hiç birsey beklemiyorum bu hayatan ..yolumu devam edicem arkami bakmicam..ve mutlu olmayi başararim inshallah.. o kadar mutlu olmak istiyorum tuhaf ilk defa kendimi duşunmek istiyorum yani ilk defa bencil olmak istiyorum... yeter diyorum derin nefes al .. hiç birşey duşunme ...ve sadece kendin ol.. herkes mutluğu için kendini mutsuz etme artik kendin ol.. seni seven böyle kabul etsin ben boyleyim..  siz şimdi bana diyeceksiniz ki.. bu yazan kişi ne diyor??kapali kutu gibi.. hiç birşey anlamiyor insan... birde ustune diyeceksiniz ki.. zaten anlamiyoruz ustune diyor yazdim biraz rahatladim..doğru tam net birşey demiyorum ... çunku ben boyleyim anlatsam ne fayda var anlatmasamda... en iyisi allah'a birakiyorum.. belli etmesemde derdim çok .. bu dunyada herkesi dertleri var ama bizim ve tabiki benim dermanim sadece ALLAH'TIR... allah yardimcimiz olsun...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire