jeudi 27 octobre 2016

Görünmez görünmek

Hiç kendinizi Görünmez hissetinizmi? Bazi insanlar konuşur.. sende ordasin ama burdamisin değilsin farkinda bile vermiyorlar aslinda veriyorlar ama umursamazlar.. ne zor demi.. sadece anlayan kişi anlalar... kuçuğumde beri beni kaç defa görünmez gorduler ..sustum ama içimde hep bu lafi koydum .. konuşun ... bir gun ben o kadar yukselicemki ..görüçeksiniz artik kendimi duşunuyorum .. beni hayatimi kimse karişmasin... hem beni görünmez görüyorsunuz birde ustune hayatimi karişiyorlar..  ben bunu asla izin vermeyeceğim...sonra bir gun hayatin değişir sizi görünmez kişiler seninle konuşular .. ne kadar yüzsüzler... bu dunya kimse seni sevmiyor.. ben bunu kaç kere anladim ... sadece ihtiyaçlari olduğu zaman senin yanindalar.. sizi yaninda pervaneler yapiyorlar.. peşinizi birakmiyorlar...işleri bitince ...artik yine seni görmuyorlar...çok zor beni kaç defa görünmez gördüler..hep yalnizdim evet yalnizdim ... yalniz hissetmek değildir.. gerçekten yalnizdim..ama ben bu hayatan kaç defa iyi bir ders aldim... ama ben kimseye hiç oyle yapmadim... herkesi eşit gördüm ...allah'a hep dua ediyorum..ne beni seven var..ve kimseye güvenmiyorum..artik yalnizim ..o yalnizlik bana iyice bir ders verdi.. sadece allah var dedim .. kimseye artik yardim etme.. kimseye duşunme ..kimseye guvenme .. bencil ol yolunu devam et..evet bana diyecekler kötüsun ..olsun ..desinler..iyi oldum ne geldi bana..salak gördüler..bende insanim herkesi duşunmicem.. benimde hayatim var..kaderim benim elimde.. yolumu cizdim.. o yolda ne var bilmiyorum? Bildiğim tek şey.. o yolda ne yaşarsam yaşiyim bende sorun yok...çunku o yol benim yolum.. allah hep benimle ..kimseye peşine gitmeye gerek yok kendiniz duşunun ... zaten herkes sizi görünmez görüyorlar.. olsun sizde yukselin ve sadece kendinizi duşunun sizin gören,seven ve sizi olduğunuz gibi kabulen dostalariniz veya aileniz yaninda olun...bunu asla unutmayin allah hep bizimle.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire