mardi 8 novembre 2016

Nefret...

nefret nedir bilirmisiniz? ben bilirim.... eskiden hiç bilmezdim.. nedir bu nefret? nasil bir his? çok cirkin bir karakter nefret.. mesela hayatin ne kadar zor olsa bile.. yine  o nefret içine koymak istemesin ama gun gelir hayatin alt ust olur ve o içinde iyilik birden gider yerine nefret gelir... benimkide oyle oldu işte.. kimseye affetmiyorsun çunku o kadar kötülük yaşadiniz ki ...artik affetmeye bile yapamiyorsun.. herkesi şuphe bakiyorsun acaba neden benimle iyi davraniyorlar ? evet oyle duşunuyoruz...nerden biliyorum çunku ben yaşadim.. çok iyidim gerçekten hemde çok iyidim . ama iyiliğim yaninda hiç karşikli olmadi.. hep bir olay oluyordu.. olsun dersin... kaderim boyle dersin.... ama artik yavaş yavaş alişiyorsun sonra gun gelir iyiliğin gider yanindan kocaman nefret gelir asla affetmeyen guvenmeyen kimseye dinlemek istemeyen biri oluyorsun.. suç bende değil suç beni oyle yapan insanlar yüzünden...herkesi yaninda mesafeli ve soguk oluyorsun... bazen niye nefret gelir biliyormusunuz? hani sevdigin ve değer verdiyin ailen veya arkadaşin aci cekiyor sende aci cekiyorsun. mesela değer verdiğin biri cok iyi ama kimse onu sevmiyor hep ona kötülük yapiyorlar sende görüyorsun ama birşey yapamiyorsun bu durum seni deli ediyor çunku diyorsun ki değer verdiğim biri aci cekiyor hep ona hain planlar ve kötülük yapiyor ama ben birşey yapamiyorum sende oyle aci cekiyorsun ve ancak yapicağin tek şey sadece dua etmek..ve hiç fark etmeden içinde kocaman nefret geliyor..evet oyle nefret budur! ama nefreti yaşayan bizim suçumuz değil veya bizim suçumuzdur onu bilemem kişiye göre bağli....nasil diyim bazen sevgi veya şefkat görmezen nefret geliyor bazende kendi kendine herkese nefret ediyorsun hiç birşey yaşamazsan doğustan bile bazi insanlar kiskanç ve nefret ediyorlar herkesi kötu planlar kuruyorlar... allah o insanlar bizi korusun (amin) neyse size acik konuşucam..kimseya akil vermeyin bunu yap şunu yap demeyin.. o kişi sevmese bile çunku kimseye dinlemek istemiyor neden mi? Çunku hep dinledi ona birşey yaramadi birakkin kendi kaderi kendisi yaşasin ve kimseye kötuluk yapmayin çunku o insan seni nefret eder.
Hayat oyledir işte.. herkesin derdi başka... bazen iyisin veya bazen kötusun.. bazen mutlusun veya bazen üzgunsun.. bazen konuşkansin veya bazen suskunsun...bazen gulersin veya bazen ağlarsin...bazen akilisin veya bazen tembelsin..bazen safsin veya bazen uyaniksin...bazen affedersin veya bazen hiç affetmiyorsun.. bazen kizarsin ama kirilmasin veya bazen hic kizmasin ama çok kirilgan oluyorsun en sonu bazen iyi kalpisin veya bazen nefret edersin .. hayat oyledir insalar hep karakterleri vardir ama ben hep diyorum eğer mutlusan mutlu ol ...ağlamak istiyorsan ağla.. bağirmak istiyorsan bağir .. konuşmak istiyorsan veya istemiyorsan oyle davran dediyim şu kendin ol kimseye mutlu etmek için numara yapma..seni seven boyle kabul etsin sevmeyen salla gitsin..

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire