mercredi 14 juillet 2021

Yanliz yurumek..

Yanliz yurumek ... bazen arkadan bakarsin dersin eskiden ne kadar vurdum duymaz biriydim korkusuz biriydim neden şimdi  boyle biri değildim ?.. çunku eskiden kimse sana ileşemezdi .. şimdi yine eski gibi olabilirsin .. ama malesef amalar var..
Insan yoruluyor oyle yaşadiklarimiz varki..
Artik sorunsuz hayat ister insan ..
Bazen birşeyini paylaşmak istemezsin diyorsun kimse bilmezsin .. ama kimse anlamiyor  saniyorlar bizden kiskaniyolar ama o şey aklimizdan ucundan yok..
Paylaşsan ne yarar ?? Ha soyle ne yarar ?? 
Sevenirmi ?? Soyleyin sevenirmi ? Sevinmez vallahi billa sevinmez ..
Ben 7 yaşindaydim birşeyimi paylaşiyinca sévèrek gosteriyordum ertesi gun birşey oluyordu ..  o zaman anlamadim sonra 12 yaşinda yine ayni oldu o sira dedim birdaha hic birşeyden hayatimi anlatmam paylaşmam benim hayatim sadece ölum olmadi başka şeyde oldu .. insani yargilamak yerine anlamayi çalişin anlamazsan o zaman yorum atmayin lutfen ... ben veya herkes veya sizler gibi sakin hayat istiyorum .. artik insan yoruluyor 26 yaşindayim ama içimde 40 yaşinda biri var yoruldum yaşlandim ama yine hayata yaşamaya zorlaniyorum eğlenmeye gülumsemeye asla vazgecmiyorum çunku yaşamak istiyorum sevgi sevilmek istiyorum artik Ben kimseyi değil kimseler beni duşunsun .. değisik biriyim doğru ne hayatimi paylaşmayi ne resmimi paylaşmayi ne kendimle ilgili birşey anlatmayi severim .. anlatirsam demek sana guveniyorum.. buda benim kişiliğim insan sadece mutlu huzur ister ve sevgi ister .. biliyormusunuz Ben neden cocuklari severim cunku onlar cok masumlar ve onlarda beni sever ..
Bu hayata yanliz yuruyun .. arkana bakmadan yanliz yuruyun.. Şukur bizde oyle yaptik.. dişarda gorsen soğuk tipim var .. buda benim korumak amacim .. biz 5 kisiydik .. bu ailenin en içine atan bendim malesef en fedakarda bendim cunku ben duygularimi belli etmem ama kimse beni görmüyor ve duymuyor illa anlatmakmi zorundayim ? bazen icimde avazim geldiği kadar şu lafi soylemek isterdim beni görün ..
Evini hem hircini hem sakin hem akili hem delisi hem konuşkani hem suskunu ama önemlisi Ben o evi temiliydim .. beni ya sevin veya sevmeyin umrumda bile değil eskiden olsa derdim ben ne yaptim bana öyleler. Kimsenin zararim dokunmadi ama dunya böyle kimse kimseye sevmiyormuş onu anladim.. benciller .. cok şukur biz böyle yetistirmedik bizim içimizde sevgi koydular.. herkesi kendi hayati yaşar ne onlari kiskanin ne onlari nefret edin .. rahat birakin lutfen..
Ve yargilamaktan birakin anlamazsaniz yorum atmayin .. herkesin hikayesi  baska .. empathie yapamiyorsaniz sussun ...
Ben bu yazi kaç  ay once yazmak istedim malesef firsat bulmadim simdi yazmaya duşundum çunku bu benim hikayemi bir parçasi ..  hayat bize buyuk darbe verdi ve sende bu hayatan buyuk ders aldin o gun ve bugun kenara cekilmeye karar verdik hayatimiz paylasmaya istemedik bu sadece ben demiyorum islamdada oyle hayati paylasmayi seviyorsaniz iyi hos ediyorsunuz etmeyenlerde iyi hos ediyorlar herkese  saygili davranmaliyiz ..
Ve asil konu niye kimse yardim istemiyoruz ?? Tamamda soylesek ederlermi ?? Ha ederlermi ?? Insan oyle aliştik ki yanliz yapmaya cunku istesen ya birşey cirkatir veya mirinkirin eder ..
Gerek yok artik bu yaşa geldik diyorsun kendim yapsam daha iyi.. ama insan diyor keşke benim yerime bir el uzatsa ama neyse diyorsun yaparsin yapmadiğin şey ama en sacma şey ne kimseden yardim istemiyorsun ama herkes sana yardim ister yuzsuz gibi .. neyse biz biz olalim herkes kendi hayatina ve kendi hikayenine ..
Sana bir not sevgili okuyan arkadaşlarim sen sen ol asla değisme yanliz yuru kendini sev bencil olma icinde kotuluk olmazsin.. hayat zor olabilir bazen yapamam dersin ama vazgecme guclu ol ve hayati yasa en onemlisi gulumseye asla vazgecme ...
 
Iyi okumalar

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire