mercredi 14 juillet 2021

Nişanlik tavsiyem..

Hello herkese dediler öldü ama yok sevdiğiniz ben geri döndüm ahaha
Acaba nerdeydim ? Neler yaptim ?
Guzel haber ben nişanliyim evet evet hic size soylemedim şimdi neden yoktum birgun baska zaman anlatirim .. o zaman gelsin konumuz
Hmmm acaba ne olsun tabi Nisanlik donemi olsun ..

Benim Nişanlik dönemi baya enteressan oldu yazinca hala guluyorum hic aklimda ucunda yokken o duruma geldim ama sukur boylede guzel ..vardir bir hayir ..
Bizden beteri beteride var..

Herkesin hikayesi baska bizimkisi ayri baska..
Vallah ben halimde suan gayet memnumum
Şimdi size bir tuyo ama şimdiden size soyleyim bu sadece benim fikrim siz siz olun kendiniz gibi olun..
Hadi başlayiim...
Simdi bizimkisi görücü usulu oldu ilk goruste dedim tamam oldu bu is bu benim kafa yazinca gulme krizine giriyorum kim inanirdi birgun bunu yazicam ey allahim sen nelere kadirsin. 
Simdi bu benim gibi inatci deli zor ama iyi huyu var oda benden kalsin kusura bakmayin biraz kiskanc biriyim ..

Biz ayni mahalle ayni yerdeydik ama hic karşilasmadik belki oldu ama yuz vermedik birbimizi gerci evlilik ikimizede baya uzakti ...

Nişanlik dönemi baya stressli donem vallah dogru dogruya diyorum en guzel donem  falan filan  diyorlar ama yalan belki vardir varsa ne mutlu size 

Bakin hersey istedigin gibi olmaz negative olmayin fazla kaprisli olmayin akişina birakin . 
Şimdi  siz benimkini gorseniz bir suru elbise baktim turkiye geldim ilk gordumgum elbise sectim hata o gun bilseniz aksilik beni buluyordu...
O aksilikler benim morallerimi bozuyordu
Ben nerdeysem orda aksilik sonra biz cözum yollu bulunuyordu ama şimdi bana destek olanda teşekur ediyorum hep yanimdalardi moralani bozma diyorlardi bir çozüm yollu bulmaya calisiyorlardi... sonra hazirlik tamam oldu nişan gununde bazi seyler hayal ettik ee tabi işlerimizide kenara biraktik ama oda olmadi yine aksilik .. yane bir suru aksilik oluyor hayal etmedigimiz gibi olmuyor yinede bunda vardir bir hayir.. herseyin hayirlisi istemek lazim o sira bize layik birşey tabi cikar .. ha istediğimiz gibi olmazsa o gun yine en mutlu gunumdu çunku sevdiklerim yanimdaydi yengem canim arkadasim biricik kardeşim o anlar o lafi .. yane beni cok seven dostlarim destekleri vardi ..  Ben size diyorumki eğer istedigimiz gibi olmazsa uzulmeyin dram etmeyin allah oyle buyuktur ki sonra diyoruz boşuna hirpalandik.. yane bu dönemler iste boyle aşaga yukari stress simdi bunlar baslangic ev bulma olucak baska birsey cikicak ohooo ama demişler tatli telaslar ..sadece boyle buyuk tepkiler etmeyin ve kimseyede kirmayin insan farketmeden yapiyor malesef.. bide anlayisli olun ..
Yane sukur kendime alakali sikayet etmicem cunku bana cok yardimci oluyorlar ve destek oluyorlar herseyin hayirlisi diyorum artik..
Ister iliskli ister ailenizle ister herkesle bu donemde sabirli olun ofkenize hakim olun zordur ama deneyin size anca bunu tavsiye edebilirim ama nişanlik hayat nasil o zamanla belki anlatirim yane evlilik hayatida evlenirsem inshallah anlatirim bi ara  ama suan sadece genel konular demek istedim ama dedigim gibi herkesin nişanlik donemi ayni olmuyor ufacik benzemeler oluyor umarim size azicik olsa yardim etmişim iyi okumalar ..

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire