lundi 12 juillet 2021

26 yas hakkimda..

Evet 26 yaşindayim ve bununla ilgili siralama yapicam...
1- Cok inatciyim
2- en sevdigim meyve cilek 
3 - renk zumrut yesil 
4- alisveris tutkum var 
5 - hindistan cevizi asla yemem 
6 - sebze yemegi sevmem
7 - iyi bir sporcuydum (yine yapiyorum firsat buldukca )
8 -  dizi pek izlemem film bakmaya tercih ederim..
9 - cabuk ofkleniyorum ama sonra gecer
10 - temizlik manyaklik var bende
11- duzeni severim program biriyim
12- dondurma en sevdigim tatli
13- tuturan koparan biriyim 
14 - atlari cok severim
15 - kopekten korkarim
16 - yuzmeyi bilmiyorum
17- baskindan sevmem
18- ozgurluğume duşkunum
19- Deniz hastasiyim
20 - polen cikolata ve guneş alerjim var
21 - sadece 3 dil biliyorum 
22 - en sevdigim gul kirmizguldur 
23 - bikmadan muzik dinlerim
24 - en buyuk hayalim dunya turu 
25 - ne yaparsa yaşayim hayata hep gulumsuyorum
26 - ilgi almaya cok severim

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire