vendredi 18 novembre 2016

BEN BOYLEYIM...

kimsin? nesin? nerden geliyorsun? kimlerdensin? neden iyisin? veya neden kötüsun? neden hep karamsarsin ? neden safsin? hep neden var!!!! neden mi? cevabim çok komik çunku ben bile bilmiyorum.. hayat ne kadar değişik demi... mesela herkes senden hep fazlasi bekler ... sen ilerliyorsun yavaş yavaş .... tebrik etmeyi yerine daha fazlasi bekliyorlar....napalim kabulenmen gerek ... bazen herşeyi kabulenmek gerek ... bende oyle yapiyorum...hemde olduğum gibiyim ne istersem oyle yapicam ... canim isterse deliyim veya canim isterse asiyim... canim gulmek istiyor... hep guluyorum bazen kahkaha bile atiyorum en çok konuşmak evet çok konuskanim .....hep bir muhabbet buluyorum çok komik demi...bazen birden susuyorum sessiz sakinim çok tuhaf herkese saniyorlar kusum kimseyle konusmak istemiyorum ama bu yanlis çunku ben boyleyim evet ben boyleyim hani bir şarki vardi cem ozkan bir şarkisi onu kendimi benzetiyorum şarkini ismini anladinizmi?? BEN BOYLEYIM!!!ben bu şarkiyi bayiliyorum o şarkiyi kendimi benzetiyorum evet diyorum bu benim hep boyleydim asla değisme kendin ol ...size tavsiyem o şarkiyi dinleyin çok seviceksiniz cunku bu şarki beni ve sizi ve tabiki butun dunyayi anlatiyor......en çok insan ne ister ??? tabiki özgür olmak en çok mutlu olmak eğer mutluysan o zaman özgür olursun..eğlen , mutlu ol ve  hayati sev asla pes etme hayata kus olma ne yaşarsan yaşa hayata gulumse.... biliyormusunuz bazen içinden bir mutluluk geliyor evet o mutluluktan bahsediyoruz... ertesi gun kötü günün oluyor bugunse kafana takmiyorsun sadece gülmek istiyorsun acaba neden ? bana sorsaniz bende bilmiyorum ... sadece ben kendim oldum evet ben boyleyim...canim yalniz olmak istiyor bazende dişari çikmak, eğlenmek ister bugun ve ne zaman durumuna göre sadece kendimi duşunmek istiyorum ... size diyorum çikin eğlenin ne biliyim lunaparka gidin pamuk şeker alin sadece eğlenin ...saçma  ama eğlenceli.....sonra birsuru buyuk balon alin koşun gulun ve en onemlisi mutlu olun.. demek istedeyim bugun yarin ne zaman caniniz isterse kendiniz olun.... yani hep uzul uzul nereye kadar... bir mutlu aniniz olsun ....sabah kalkin ohh miss guzel bir kahvalti sonra cik koş gülümse hayata ..muzik dinleyin en sevdiğiniz şarkiyi dinleyin ama eğlenceli şarki olsun mesela ben ..sabah kalktim işe geldim cem ozkan sarkisini dinliyorum bugun diyorum ben büyüm ve ben boyleyim canim ne isterse onu yapicam....beni oyle kabul etsin ve tabiki sizi seven boyle kabul etsin...eğer kafaniza hala o soru işaret varsa kendiniz bir test kurun mesela ben yapicam bu testi ... kimsin? gizemliyim nesin ?insanim..nerden geliyorsun?allah beni yaratti...kimlerdesin??allahin bir külüdan geliyorum...neden iyisin?bilmem hep iyi olmak isterim veya neden kötüsun? beni sinirlenirse en kötü biri olurum yani beni kizdarmayin ...neden hep karamsarsin???ne biliyim hep kötü günler yaşiyordum bazen ben boyle oluyorum...neden safsin? herkes saf ... en onemlisi canin ne istiyor?mutlu olmak sevmek ..eğlenmek ,gülmek en onemlisi özgür olmak yani ben insanim çunku hem yalniz olmayi istersin hemde ailen olsun hem kötüsun hem iyisin hem kiskançsin hem değilsin hem paniklisin hemde çok rahatsin çunku biz insaniz evet biz boyleyiz şikayet etmeyin gelin bugun birşey duşunmeyin ..... insanlar veya sevdiğin aile/arkadaş size derse neden bugun degişiksin?cevabiniz ben boyleyim hep oyle oldum....dunya dönuyor ..hayat devam ediyor sende hayata kabulen..kaderimiz boyle yazilmiştir...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire