lundi 19 septembre 2016

Acı..

Acı ne kadar zor...adisi bile acitiyor çunku ne zaman aci ceksen canin aciyor oyle bir aci'ki nefes alamiyorsun.. neden??neden aci var??? keşke hic olmasaydi boylece acisiz yaşardik ama bu dunyada oyle bişey yoktur.. aciyla yaşiyoruz ve onunla buyuyorsun.. bazen aci cekerken gostermiyorsun içinden tutuyorsun bazende kucuk bir iğne gibi duşun birden aci yuzunden ağlarsin... hep dersin ben ne kötülük yaptim?? Dersinki niye hep ben çekiyorum?? Dersinki neden iyiler çeker??ağlarsin ama bir turlu rahatlamazsin... acini ya ağlarken gosterirsin veya kirip dokerken... bu dunya boş çunku o bir sinav .. bu hayati aciyla oğreniyoruz.. aci nedir? Aciyla ne yaşiyoruz?? Aci herşeyin anlamidir.. yani kaybetme acisi,aşk acisi,yalnizik acisi,guven acisi saysam bitmez aci budur bunla yaşiyoruz.. cok zor onunla yaşamak.. ben hep aci cektim en çok kaybetmek acisi ne zor hemde cok zor çunku derdine kime paylaşirsin..?kime guveniceksin? Kimse yok !!!! Kendi kendime diyorum yalniz kaldin.. hep o aciyla yaşicaksin..artik kimseye guvenmiceksin çunku guvendiğin kişi o aci yuzunden bu dunyadan kayboldu..
Ama uzulmeyin diyecem o zor işte uzuluceğiz kaderimiz boyle sadece dua edebiliriz ve sabir ediceğiz..sabir sayesinde sevdiklerimizi yanina kavuşabiliriz..gercek hayat diğer dunyada inshallah allah bize yardim eder.. allah bize aci verir dert verir ve bize sevgi verir hepsi verir..herkes bizi kiriyor sonra affediyoruz allah bize bir aci verse neden bağrip gidiyoruz...ama çok yanliş yapiyoruz çunku ondan başka kimsemiz yoktur.
Hep dua edelim allahim bize yardime et ve bir hayirli bir yol goster bize ve butun muslumana inshallah.(amin) aci zordur ama buda bir imtihan.. onunla yaşamak zorundayiz sabir edin. Sabir ilacimizdir bunu asla unutmayin..ve bire size aci verdiyse siz sakin vermeyin allah herşey görur ve duyar. Bazen dersin ben asla duşmem ama oyle bir duşersinki sonra dersin hic şaşmam ve şaşirirsin.. demek istediyim asla bunu yapmam veya yapamam dersiniz ama sonunda yapiyoruz..çunku allah derki asla demeyin ben yapmam çunku siz yapicaksiniz ve sabir ediceksiniz .. bizim acimizda boyledir.. inshallah allah bize hayirli bir yol ve sabir vericek.. bize ve butun muslumana amin..

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire