lundi 22 août 2016

Yolunuzu nasil devam edilir...

Yolunu devam etmek ...
Bazen geriye duşunmuyoruz ve yolumuzu devam etmeye istiyoruz.. ama o yol nasil devam ediyor? Anlamiyorum ...
Çunku ben hala yolumu tam devam etmedim.. edemedim.. unutamiyorum ve unutmak istemiyorum... kapali bir yer gibi sikiştim bir turlu acamiyorum... neden?niye? ... hayat çok tuhaf!! Ey hahat neden bu kadar sirlar dolusun? ve neden cok gizemlisin? Bazen diyorum ben neden  bu hayatan yaşiyorum.... o kadar yoruldum ki... ben eskiden o kadar yolumu devam etmek istedim ki ama bir turlu hayat firsat vermedi şimdi verdi ama ben artik istemiyorum çunku ben hala yolumun en bitmeyen yerdeyim.. mesela hangi taraf gidicem sağ'mi yoksa sol'mu işte o da benim... hangi yolu seçiyim ??? Çok garip demi?? Yolunu devam eden kişi .. yolunu devam etmek istemiyor ama istesede yolunu şaşirdi.. çunku o kişi bu hayatan artik yaşamak istemiyor... hayat kisa ama yol uzun ve insanlar yoruluyor...
Yoruldukca gucsuz oluyor ... bu hayat hep boyle devam edicek.. yaşarsan hayat boyle olucak ve ölursende hayat yine ayni olur... çunku dunya dönuyor...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire