dimanche 14 octobre 2018

Iyki varsiniz

Merhaba blog arkadaşlarim önçelikle okuduğunuz için ve beni takip ettiğiniz çok ama çok teşsekur ediyorum.. gerçekten çok mutlu oldum.. milyonca başka ulkede herkes yazdiklarim okuyor ve  bunu beni inanilmaz mutlu ediyor ..
Gerci şimdi duşundumde ilk blogumu açtiğinda 2016 ve o sira ilk yazimi paylaştim hayat cok garipti.. aslinda ben yazi yazmayi çok severim .. uzun zamandir hep yaziyorum bir kitabimla kalemi alir duşuncelerim yaziyordum.. bir ton arkadaşlarim  bana bir blog açmami istiyorlardi ama hiç cesaretim olmuyordu neyse sonunda cesaretimi topladim ve açtim ve bundan hiç pisman değilim cunku sayenizde beni blogumu okuyan herkes var ve bu beni inanilmaz mutlu ediyor ve kendime gurur duyuyorum.. ve beni destek eden arkadaşlarimda çok teşsekur ediyorum ...bazi aci şeyler yazdim.. karamsar şeyler yazdim sonra islam hakkinda yazdim.. herkes gibi zor dönememiz oldu ama altatmaya çalisiyoruz.. bunada şukur.. ama her yazdiklarim hep bir umudum var .. allahin inanci olan varsa umududa olur bunu hic unutmayin..ne zaman bir zorluk ceksenizde bilin ki allah hep yaninizda.. hep turkçe paylaşimi yapiyorum ama artik ara sira fransizca paylaşmasini karar verdim .. ama merak etmeyin turkceye hep yazicam.. bunlar benim yazdiklarim benim dusuncelerim.. merak ettiniz sorunuz kesin diyorsunuz ki acaba bu yazdiklari ne zaman ait ? Arkadaşlar bu yazdiklarim hepsi aklimda olan yazi .. mesela diyelim bugun evdeyim birşey geldi aklimda açiyorum nettimi ve yazmaya başliyorum. Bide herşey soylediklerim bana ait ve benim duşuncem.. bazi seyler paylaştiğimda o kişini ismi yaziyorum bunu fark ettiniz ..bide kim olduğumu merak etmeyin.. ben herkes gibi siradan biriyim .. herkes gibi derdi gordum dermanida.. herkes gibi mutsuzda oldum mutluda..herkes aciyida gördum tatli olan da.. sadece ben burda size umut vermek için burdayim ve biraz içimde ne varsa dökmeye geldim ondan kalemde her satir yazdiklarim dökülüyorum.. herşey için tessekurler  iyi okumalar.

Kalemimden dokulen

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire