samedi 13 octobre 2018

Derdi veren o.. dermani veren o..

Tu hem derdi hem dermani ...
3 yil olucak 3 koca yil..
Ben hayatan ne istiyorum ?
Işim var .. arabam var .. ev var..
Ama neden içimde bir boşluk var ?
Öfke sevgiyle karişik..
Mutluluyum ?
Bilmem ki ..
Mutsuzmuyum ?
Onuda bilmiyorum ..
Bu hayatan en çok ne istedim ?
Okumak .. ama oda amaç olarak ..
Cunku ben hep özgur olmak istedim..
Bir kuş gibi uçmak ve sonsuza dek özgur olmak.. dertsiz tasasiz.. sonsuza dek özgur olmak..
Okuyamadim...
Hirsli biri oldum birsey kafa koymaya istersem illa elde ederdim..
Çok dertliyim .. o dert içime kalmiş ama bir turlu kelimeyle anlatamayan bir dertir ve bu derdi sonsuza dek susmaya ve icim bir kenara birakmaya vermişim..
Saniyorsunuz birşey bilmiyorum,hic birseyden haberim yok.. oysaki oyle seyler biliyorum ki susmaya tercih ettim..
Konuşsam bana derman olmaz aksine dert olur..
Bu hayata herkes mutsuz herkesin derdi var..
Ben bu hayatan  en cok istediğim uzak bir yerde kimse beni tanimayan bir yere gitmek isterdim..
Bana diyorlar ki evlen bir yuvam olsun..
Oysaki benim en cok korkutuğum evlilik !
Ya evlenirsem yine hapis olursam ?
Hiç bir zaman uçamazsam ?
Evlilik nasil bir duygu bilmem ?
Ayni yastak paylasiyorsunuz ayni dert ayni ev sen onu gozun o senin elin olur..
Ama ben neden evlilik konusunda endişe duyuyorum ? Neden ? ..
Allahim bana yardim et..
Ya hiç birini sevemezsem ?
Ya o beni sevmezse?
Ya hiç mutlu olmazsam ?
Ben çok korkuyorum..
Hep korkutuğum şeydi..
Yapa yalniz kaldim..
Kimi sevsem elimde kayip gidiyor..
Bir turlu kimseye seni seviyorum demedim..anneme bile..
Canim aciyor.. ama guclu duruyorum..
Bu hayatan en cok huzur ve ozgur olmak isterim.. huzur varsa herşey olur.. eğer deseler tekrar bu dunyaya gelmek istermisin .. istemezdim !
Ben ruyamda hep zoraki ve istemeyen biriyle evleniyordum.. gercek degil biliyorum cunku bu benim bilinçaltim..
Ben her turlu aci cektim..
Yalnizlik
Ama bu yalnizima şikayet etmem cunku allah istedi..
Annesizlik
Ama onu allah istedi vardir bildiği
Ölum oldu
Bana uyari verdi bir gun hepimizi gidecek yer..
Vesaire vesaire.. daha derin konular girmek istemem..
Ama simdi ne ana var ne ağabey ..
Diğer abim canim abiim evli ve mutlu cok sukur hep mutlu olsun oda cok hakkediyorum .. birde birtanecik yengem var cok iyi biri ve cok dusunceli  ve benim dunya tatli yeğenim var ..
Mutlu olduğum gunler var boyle karamsar biri degilim..
Sadece icimde geleni yaziyorum..
Hasret.. özlem.. o gun oda biter onuda biliyorum..
Ama en çok merak ettiğim mutlu olucakmiyim ?
Coğu arkadaşlarim bana dua ediyorlar ..beni mutlu olmami istiyorlar .. yuvam olursa mutlu olurum.. benim içim endişe var ya tam tersi olursa ?
Anlamiyorlar yemek yapmak ev işi yapmak benim icin kolay işler yaptiğim seyler.. benim korkutuğum mutsuz olmak ve hic sevilmemek bide hic bir zaman o kişiyi sevmemek .. insan yaşamadan bilemez .. ama size soyledim ya  ...ne varsa yaşadim.. sadece bundan uzak durmaya calisiyorum.. kalbim dese korkma hersey guzel olucak allaha guven..ama aklimi dinliyorum diren guclu ol bir daha uzulme.. sacma sapan seyler kapilma..
Dediğim gibi tu hem derdi hem dermani..
Dert veren allah dermanida veren allah.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire