mercredi 5 avril 2017

Rüya...

Rüya? Rüya nedir? Neden hayal ediyoruz? Neden rüya görüyoruz? Bazen guzel rüya görüyorsun mutlusun bazende korkunç rüya görüyorsun üzgünsun..ne kadar garip...rüya tabiri sadece hz yusuf biliyordur... bizim gördüğümüz rüyalar sadece allahtan yardim dilemesi ve herşey hayirlisi olsun diye dua etmeliyiz... ben çok rüya görüyorum... ruyamda hep mutluyum sanki geleceği görüyorum.. ama uyandiğimda üzgunum oluyorum... çunku uyandim zaman şuanki hayatimda pek mutlu değilim ...bazen çok merak ediyorum acaba nasil bir hayatim olucak? Iyi birimi olucam yoksa kötu birimi?? Hayal ediyorum ama baktim insan realist olmak gerek .. hayal kurmak bir ceza değil ama imkansiz şeyleri umut ediyoruz.. rüyada guzel birşey görüyorsun ama bunu bilin bazen kötü yorum olabilir bazende kötü rüya göruyorsun korkuyorsunuz şunu da bilin oda bazen iyi yorum olabilir ... yani ruyanizda ne görüyorsaniz biz bilmiyoruz sadece hayirlisi soyleyin allaha dua edin deki "ya rabbi  bu ruya'ni tabiri bilmem ama yorumu ne olabilirse hayirli çevir amin" ruya 3 çesit'i vardir .. bu 3 çesit .. biri kafanindaki sorumlar yani mesela bir şeyden yaşiyorsaniz  veya birini cok duşunurseniz onu görüyorsun ... ikincisi gelecek yorumlamaktadir.. ucuncu seytani işidir.. ondan hep allah'tan dua edin.. o hep bize yardim eder..sacma sapan rüya yorumu bakmayin sonra kafaniz karişiyor dua edin allaha guveniz tam olsun.. allah hep bizimle bunu asla unutmayin...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire