vendredi 7 avril 2017

Kendinizi yipratmayin...

Yardim etmek suç'mu? Viçdanli olmak kötümü? Saf olmak zararlimi??? Artik insan yoruluyor bende yoruldum ..yeter artik demek istiyorum yeteeer!!!! Evet doğru hep kötü günler yaşabiliriz ama niyetimiz kötü olmak değil... neden anlamiyorsunuz! Allah bunu istedi.. kaderimiz boyle. Kötü nefse kapilma birak kendini allah'a güven.. ne olursa olsun bizim rabbimiz var.. tessaduf ne garip allahim ? sen nelere kadirsin.. ben birşey diyemem çunku seni uzen kişilerle konuşuyorsun.. sana kötüluk yapan insanlarla ileşiteme giriyorsun... sevdiklerin seni salak görürler asil salak olan onlar... artik yoruldum inatlaşmayi... kin tutmayi.. tukendim.. ne yapiyorsam kendime zarar veriyorum... artik herkesi bir goruyorum ne eksik ne fazla .. ne nefret ve ne sevgi... artik boyleyim sevdiklerimi ve beni üzersede üzsunler umrunda değil çunku beni hiç yanliz birakmayan allah var .. bana allah yeter.. gerisi boş...  eskiden o içimdeki firtinalar vardi bir anda gitti .. ne guzel allah bana yardim etti çok sukur.. çunku ne yapiyorsam kendimi yapiyordum.. artik yoluma devam ediyorum.. o yol ne var bilmiyorum sadece biliyorum ki benim hikayem başka ...ama beni hiç yanliz birakmayan allah var al hamduillah... dediğim şu yardim etmek suçmu? Yok değil çunku insanlik görevemizi yapiyoruz.. vicdanli olmak kötümüdur? Yok değil allahtan vicdanimiz var bazilari azicik vicdanli olsa onada şukur çunku vicdansizlik daha kötüdur... saf olmak zararlimi? Yok değil kimseye zarar vermiyorsun aksina sevgi veriyorsun geç de olsa hangisi dostun veya hangisi duşmanin goruçeksin inşallah.. ben değistim tam değil ama yinede caba veriyorum sizde yapin ... allah hep bizimle. Nefret,kin yapmayin lutfen.. inanciniz tam olsun.. doğru haklisiniz hakksizliğa uğradiniz ama guçlu durun dimdik kalin ve kendinizi ezdirmeyin ama içinizdeki nefreti cikarin.. coğu kişi sizi sevmiyor olabilir boşverin sizin rabbiniz var o sizi seviyor cok şukur.. size iki kitap tavsiye ediyorum ikiside uğur koşar kitabi onu okuyun ikiside size iyi gelir .. allah yardimciniz olsun...(amin)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire