samedi 13 juillet 2019

Iyki doğdun ask meleğim.

Benim tatli yeğenim .. iyki geldin .. iyki varsin.. sen benim hayat neşem oldun..
Sen ilk dunyaya geldiğinde ben ertesi gun seni görmeye geldim.. o an bana huzur verdin.. hiç duşunmedim annemden başka birini sevmeye ama sen benim kalbimi ve aklimi alt ust ettin... bir an hayatimi değiştirdin.. derdim bitmez .. bazen oyle bunalima giriyorum ki ve cikmaz icinde kaliyorum ki ama senin yaninda olduğumda herşey bitiyor ve herşeyi unutuyorum .. bana huzur verdin canim yeğenim benim..
Buyudun bee beni tatli yeğenim 1 yaşina bastin bile.. bazen bana cok benziyorsun cocuksun ama cidden benziyorsun.. beraber muzik dinleniyoruz .. beraber gülüyorüz ve beraber oyun oynuyoruz.. oyun oynarken paylaşmayan sevmeyen benim tatli yeğenim ama yine oyunuyor benle... guluşu burnu yanaklari hepsini yemek istiyorum.. o kadar tatlisin ki insan bu tatliyi nasil dayanir ama ben sana kiyamiyorum.. canim yeğenim .. ne zaman istersen ben burdayim yanindayim.. buyuyunce derdin olsa .. halan hep burda.. mutlu olunca yine burdayim.. ben senin hem halan hem ablan hem arkadasin olurum ..seni sonsuza kadar sevicem.. senin yerin kalbimde bambaska.. seni seviyorum.  tekrar iyki doğdun ve butun doğum gunun ve her guzel gunlerin senle paylaşirim inshallah allah seni hep korusun inshallah

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire