mardi 25 juin 2019

Yakinda eve dönmek vakti geldi..

Az kaldi ... evime dönmek için.. dertler yine gelicekler başima.. neyden kaçarsan o gelir başina.. 3 hafta olucak.. herşeyden ve herkesden uzak .. kafami dinlemesini isterim.. dinleniyorum ve dinlemeye çalisiyorum.. ama lutfen artik sorunsuz hayat yaşamak isterim.. benim artik gucum yok..
O gun geldiğinde duşunmek istemiyorum.. napim ya fazla kafaya takiyorum..
3 hafta bana nasil gecti biliyormusunuz..
Biraz dinleme biraz gezme biraz zaman gecirme..
Arkadaşlarimla baya eğlendik .. gecelere sabahladik .. her gun oyun oynadik..
Bir gun doğurluk cesaret oynadik
Bir gun 1001 soru
Eğlenceli zamanim oldu
Disari ciktikmi ?
Tabikide ..
Avmlere gittik.. kac kere magazalara tek tek gezdik..
Sahile gittik.. lunaparka gittik.. en son gunum için dilek feneri yaktim gittim ve yeni bir ben diledim..( tabikide dilek tutmadim ama kalbimde bir dua vardi oda benden gizli )
3 hafta iyiyda ya hem bana hem herkese iyi geldi .. dertsiz tasasiz.. biraz içim buruk
Kabristana giderken hep özlüyorum onlari ama işte hayat devam ediyor yapacak birsey yok malesef.. vedalastim ve gittim inshallah bu yaz gelirim .. neyse inshallah lutfen hayatima karişmasinlar..
Ustume gelmesinler..
Başimi catlamasinlar ..
Cidden gucum yok .. ben zaten boyle şeyler artik tahammul edemiyorum o kadar herşey ust uste geldiki gucum yok.. ondan kafami dinlemek isterim dertsiz tasasiz.. yakinda gercek hayatima devam edicem.. inshallah herşey guzel olucak.. lutfen bana dua etmeye unutmayin ..
Eğer bir sikintiniz veya iyi değilseniz paylaşin en yakin ve guvenen birine ama oda yoksa allaha dertleş ne olursa olsun dert veren o derman verende o..
Iyi okumalar

1 commentaire: