dimanche 5 mai 2019

Dürüstlük..

Dürüstlük ? Evet bugunku konum dürüstlük olucak .. artik kimseye güvenmiyorum ve sevmiyorum.. yani nasil deyim sevemiyorum... cünku hiç dürüst değiler en çok bana karşi ve bu çok zor zoruma gidiyor hep gizli saklilar .. kendine duşunen bencil insanlar.. ben artik susuyorum .. ve bu suskunum allaha birakiyorum ... elbet allah sesimi duyuyor..ve o bana yardim ediyor... inshallah eder.. hiç kimse bana hep dürüst olmadilar.. sanki yokkum onlarin gözünde ama artik onlara ben burdayim demekten gucum yok .. konuşmaktan yoruldum artik susmaya tercih ettim.. ve coğular kendince dürüstler.. hayir kusura bakmayin siz dürüst değilsiniz!!!
Bide suten cikmiş akşilar bu hayata hic hata yapmamişlar gibi bizden hesap soruyorlar ben boyle insanlarda ayri bir sinirli oluyorum...
Sen sen ol herkes karsi dürüst ol.. efendi ol .. boyle gizli kapakli şeyler yapma...
Yalanda Tahammulum yok.. benden eğer birşey sakliyorsan benimle işin yoktur...
Ama artik kimsenin yuzune vurmuyorum kafama boyle boş insanlara takmiyorum .. Benim gözümde bu tip insan kendime yoruyacak değilim.. benim değerimi bilmeyen ve konuşursam yine  onlara karşi haksizsam o zaman caniniz sağolsun ben yokkum artik.. Ben durustum .. yalan dolan şeyler işim yoktur.. gizli kapakli şeyler hiç yoktur..
Ben bu dunyadan dürüst insan karşima cikmasina isterdim.. bana yalan soylemeyin ve bana hic birşey saklamayin sizle konuşsamdada bilinki sizi hiç bir zaman guvenmicem çunku siz dürüst değilsiniz...
Lutfen dürüst olmaktan korkmayin .. sizden kavga edicekler diye korkmuyormusunuz ? Ee etsinler biraz azar neki ? Yalan soylesen ne fayda ? O kişi size artik guvenmez ki ? Ve affetmez ..
Insanlara karşi dürüst olun.. yabancilara , ailenize ve arkadaşlariniza.. Siz durust olun bu hayat birsey kaybetmezsiniz cunku vicdaniz rahat olucak .. belki uzersiniz ama yalan soyleyince er veya gec o yalan birgun oğreniriz.. daha beter olmazmi ? Lutfen Dürüst olun ..allahtan yardim isteyin o elbet size yardim eder..Bunu dunyadan en guzeli durust olmaktir.. durust olursan herkes size guvenicektir bu asla unutmayin ve durust olmaktan hic korkmayin.. iyi okumalar.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire