vendredi 10 août 2018

Seherim

Seher.. ah seher.. sana nasil ifadem etsem.. seni nasil sevdiğimi anlatsam.. ama yazarak soyluyorum.. sen ve ben baya uzağiz aramizda baya kilometre var .. sen doğu ben bati ikimizde başka ulkedeyiz .. malesef göruşemiyoruz .. yan yana oturamiyoruz .. beraber kahkaha atamiyoruz.. o kadar cok istiyorum ki ama nasip olmuyor.. sen ve ben resmen leyla mecnun olduk kardeşim.. biliyormusun sen Cok guclu bir kizsin.. ve fedakarli birisin..kendiden cok hep ailenin duşunursun.. insani mutlu etmeye seversin.. o kadar iyi kalpli birisin ki.. kalbin kirilsa bazen belli etmiyorsun..
Senin huyun ayni o guzel yuzun gibi cok guzel .. allah inshallah seni cok mutlu eder.. sonsuz huzur dolu ve mutluluk olsun inshallah.. ben sana seherim veya sehercim hep derim.. cunku sen ben canim ve herşeyimsin. Kardeşimsin... ikiz kiz kardeş gibiyiz.. birbimize o kadar bağliyiz ki.. ayni gun kavga ediyoruz ayni gun barişiyoruz.. biz gercekten teyze kizimiyiz ? cunku saniyorum sen ve ben kiz kardeş gibi olduk... hep oyle olduk bile.. derdimiz olsa kosa kosa gelemiyoruz ama bir telefonla araşabiliyoruz.. elimde birsey gelse onu hep mutlu etmeye isterim ama elimde birsey gelmez ki...birgun eminim iki kiz kardeş birgun buluşuruz.. seherim.. kardeşim birtanem eğer seni kalbine kirdiysam bu cilgin kuzenini affet ve ozur dilerim herşey icin.. iyki doğdun iyki varsin hep varol sensiz hayat boyle mutsuz olucak .. iyki hayatmizdasin.. iyki kardeşimsin .. hic bir kiz kardesim olmadiğin için  cok uzuluyordum ama senin gibi kardeşim olduğunu cok mutluyum... can yoldaşim dert ortağim .. sevdicegim .. guneşim tatliktan olcen kiz ... seni cok ama seviyorum canim ici .. doğum gunun kutlu olsun seherim benim

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire