jeudi 7 décembre 2017

Seni seviyorum can yoldaşim

Ben sana bir türlu seni sevdiğimi hiç söylemedim.. neden bilmiyorum bir tek sana değil ? herkese demedim tabi sen herkes değilsin!!! ama sen benim huyumu biliyorsun! Bende senin huyunu biliyorum , ikimizde ayniyiz birbimizi çok benziyoruz ! taki o gun soyledim ve icimi sana döktum varya cok iyi oldum .. icim boşaldi , hafiflendim ...
Senin yaninda hem uzaktik ve hemde yakin olduk ..sana birşey olucağini korkuyorum çunku sen benim tek ailemsin... sen canimsin.. icimsin.. kuçukken bir turlu hic anlaşamadik... hep kavga ederdik .. bir turlu sevgimizi gosteremedik! sen kizardin ben kirip dökerdim.. sen kendini zor tutardin benim gözum karaydi gel gel soylerdim... hep diyordun sen beni hiç sevmedin .. bende sana diyordum sen bana sevgi gostermedin ki ? Biliyorum çok ağir bir laf soyledim canin acidiğini biliyordum ! Çunku benimde aciyordu.. O zaman kucuktuk ah hayat ne çok hikayemiz vardi senle.. zamanla 5 sene once sana bir ağir bir yuk kalkti o yük hepimize vardi ama seninki cok ağirdi ve  sonra bana agabeylik yaptin, kuralar kuruyordun ben o sira kabullenmek istemezdim deli oldum!!  Napiyim cahildim anlamiyordum anlasamda anlamak istemezdim .
sonra zamanla aliştim .. 5 Sene sonra. O sene beni koruyordun fazla koruyucu oldun  hemde duskun oldun bana . Ama ben o fazla koruyucunu bunaliyordum bilmiyorum hic alişmadim ama artik aliştim. Benim icin yaptiğini biliyorum...bazen kiziyorsun bana ama beni duşunduğun için biliyorum çunku ben seni sorumluluk altindayim . BIZ 3 kardeşdik sonra sen ve ben kaldik . aslinda kucukluğumuzden beri birbirmizden cok seviyorduk ama kavga ederken sevgimiz gosteriyorduk. Şimdi seni ve beni bakiyorum baya bağlandik hic kopamiyoruz inshallah hiç kopmayalim ve simde konuşarak sevgimizi gosteriyoruz. Sen benim tek ailemsin sen benim ağabeymisin . ne zaman sana kizsamda ve kirilsamda bir an geçiyor ama seni mutluluğun benim mutluluğumdur ... can yoldasim ... dert ortağim .. seni seviyorum abi !
Iki tane kahramanim vardi aslinda uc biride annem <3  muhtesem ailem vardi. Sicacik aile. Hep mutlu ol bunu icten soyluyorum cunku seni seviyorum canim kardesim.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire