lundi 8 mai 2017

Neden ? Niye ?.... duşun duşun nereye kadar....

Allah'im neden hep mutsuzum? Neden herkes beni üzüyor? Neden beni anlamiyorlar ??? Neden ? Bazen avazim geldiği kadar bağirmak istiyorum... ben yoruldum hayat ...yoruldum .... olmuyor.... tadimi çikartamiyorum.. sevmiyorum... yapamiyorum.. yoruldum be hayat.. hep derler mutlu olucaksin ama olmuyorum... ne zaman olsam birşey cikiyor ağliyorum.. hep kiskaniyorlar.. hep bir olay cikartiyorlar.. hep bahaneler ariyorlar beni uzmek icin ama neden ? Ben naptim allahim ... tam duzeliyorum... yine uzulen ben oluyorum .... ben gerçekten yoruldum... benim için ne iyi ne iyi kötü bilmiyorum ... sadece anlayiş... ve biraksinlar nefes alayim... ama demek ki çok şey istiyorum...bazen herşey kirip dökmek istiyorum... bazende bağirmak... ama susuyorum.. sus sus nereye kadar ? Nereye kadar soyleyin ? Nereye kadar? Yüzum gülüyor ama içim firtanalar akiyor.... of allahim ya benim gucum yetiği kadar sabir ver yada al canim kurtar beni bu hayatan... ben gerçekten yoruldum... anlat diyorlar anlatiyorum ama ne zaman anlatsam  dinlemek istemiyorlar.. ama onuda geçtim... birakkin rahat bir nefes almama izin verin.. onudami çok gördunuz... dunya en şansli benmişim ....hep kiskanclar hep iki yüzleri var... gerçekten birakin beni ...artik guçum yok!
Ne zannettiniz ? Bu yazan kişi ne derdi var? Duşunuyorsunuz? Nolmuş ona...? Ama şunu soyleyim size... hayat boyledir... bakin ne zaman öfkelenirsem!! Boyle yazarsam hiçbir zaman yolumu devam edemem... mutlu olsam hep toz pembe şeyler yazsam... ayakta kalmaya bilemem... demek istedeğim... uzgun olursan ... ve mutlu olursan ve tabiki ne zaman öfkelin olursan... sakin ama sakin karar vermeyin ... duşunun boylece devam edin... iyice karar verin çunku sonunda pişman olursunuz... ben buraya duşuncelerim yaziyorum bir takım ... hayati bahsediyorum... bir takım islamdan ve en çok hayatimdan ... hayatinizi devam edin .....guçlu olun!!! biliyorum zordur ama napalim kaderimiz boylemiş....
Allah kerim ve allah buyuktur ...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire