mercredi 4 janvier 2017

Nedir bu aşk?

aşk nedir ? insan nasil aşik oluyor? acikcasi ben bile bilmiyorum çunku hayatimda hiç aşik olmadim? ama hep merak ediyordum? acaba nasil anliyorsun aşik oldugunu? bence aşk herşeydir... biraz netten baktim..insan birini severse canini bile vermeye razi ...kalbin çok hizli atiyor..onu gormek istiyorsun..hem nefret var hemde sevgi var..hem aci cekersin hemde mutlu olursun ama onu asla unutmasin kavuşmasaniz bile .. ama öbur dunya kesin beraber olursunuz...aşkta engel olur!! acaba aşk olurmu ?ondanmi hiç kavusmiyorlar? Aşk diye birşey varmi? NEDEN HIÇ BIR MUTLU SON YOKTUR? neden?? cok garip... off allahim bu nasil bir dunya? bu dunya hep birşey cikiyor...bir turlu insan sevdiğini kavuşmuyor çok tuhaf.. galiba anladim.. bu bizim kaderimiz allah istemez ondan başkasini kimseye sevemiyiz hep allah'a sevmek gerek.. ne biliyim insan aşik olurken hep acı ceker.. aşk değilde sevgi daha guzel.. yani seviyorsun değer veriyorsun onu uzmek istemiyorsun ve kendi mutluğunu unutup onu mutluğunu istiyorsun ...allahim nedir bu sevda?  Nasil başlar bir yurekte? Nasil anlariz? Değisik .. bazen aşk var gerçek aşk ama o eskidendi  çunku şimdi aşk sadece platonik veya hoşlanma..bazilarida psikopat gibi insani sever saplanti ismi.. eğer aşk varsa, imkansizi geçermi? Bunu cevabi bir turlu bilmiyorum hayatimda hiç aşik olmadim..kalbim kapali. Kimseye cabuk gönlünumu vermiyorum.. biliyormusunuz insan birini severse ama karşiliksız o kişi sevdiği insani mutlu olmayi ister bu gercek bir sevgi ... seviyorsun ama o seni sevmiyor ama o uzulmesin diye onun mutluluğunu istersin yeter ki mutlu olsun.sende yolluna gidersin.. hayat ne garip insan hem aşik olmak ister hemde istemez bakalim bizim kaderimizde neyse onu yaşicaz ama önemli hayirli olsunda o bize yeter.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire